05 juli 2007

Det gick bra idag.

Nu är det snart dax att sova.

Befinner mig i K-holm, med min älskade sambo och livskompanjon.
Han har idag varit för mig ett stort stöd, när jag skulle in på MRT. Vilken för övrigt gick jättebra, det var inte lika läskigt som jag hade föreställt mig iaf. =) Tur är väl det annars hade man la fått ett hysteriskt anfall eller nåt *ler* Om en vecka ska svaren komma, så nu är det bara att vänta. Tack min vän för att du följde med till sjukhuset idag, jag vet att du hade det gör tråkigt, men du gjorde det för min skull!!!

Nu ikväll har vi varit på bio med några vänner till min älskling. Vi såg Die Hard 4.0 Heeelt sjukt underbar!!! Min Brucan =) Se den! Jag vill se den igen!

Ha det fint, nu ska vi se om man kan sova några timmar innan vi gör stan imorron...
Natti natti, puss!

Inga kommentarer: