04 juli 2007

Ja ä int´ bitter...

Min semester regnar bort :(

Första veckan och det ser ännu inte så lovande ut.. Men vad gör det? Regnet passar mitt sinne...
Nu orkar jag inte med den här dagen längre.. Vaknade med huvudvärk, går och lägger mig med huvudvärk. Kul kompis man haft idag.

Imorgon är det så dags för Magnetröntgen. Vill inte tänka på det, blir bara nervös. är ju lite lätt klaustrofobisk, men det är la bara att försöka att slappna av, så kanske det går snabbare?

Sen är det nån j*vel som eldar här oxå (jag), så det är satans varm!

Och nu orkar jag inte röja upp i köket, det är disk überalles efter mitt och E´s bak tidigare ikväll.. Bad S hjälpa mig, han vart ju måttligt road.

Känns ju kul att vi ska åka till K-holm imorgon med, alla på sitt soligaste humör.

"Älska mig som mest, när jag förtjänar det minst, för då behöver jag det bäst!"

Neep, dax att släpa sig in i duschen å man är lite fräsch imorron bitti, när det är dax.

*kram* Och tjohej!

Inga kommentarer: