10 juli 2007

Vi är på gång

Det händer grejer

  • Vaxing vaxing - stoltserar nu med nyvaxade ben. Cool som jag är så slet jag remsorna själv (men AJ jävlar vad jag skrek ibland)
  • Trattkatten har blivit av med sina stygn idag. Hon blev så glad så. Det var inte jag och S för hon bajsade i bilen på vägen dit. Satan vad kattskit luktar illa...
  • Idag firar vi 4 år, jag och min älskling. Vi lyxade till det med en vitlöksspäckad, smördegsinbakad fläskfilé med grönpepparsås och kroketter.. Å lite vin =)
  • Imorgon bär det av till shoppingmeckat, och min våta dröm; ULLARED! Det gör inget att vi måste gå upp klockan 6 imorronbitti.. Bara vi kommer iväg =)
  • Såg Shrek den Tredje idag.. Bra men inte lika bra som föregående...

Så vi lever livets glada dagar. Ingen ordning alls, men det är ju SEMESTER!!

Puss på er, nu ska jag dricka lite viiin.

Inga kommentarer: