02 juli 2007

Semestern är här!

Semester semester.

Vart är solen???

Nu väntar två underbara veckors semester! Inga större planer har jag (eller vi) heller för den delen. Vi har dock lyckats komma fram till att vi ska åka till Katrineholm, hälsa på svärmor, eventuellt Ullared och mysa på våran årsdag nästa vecka. Men hur, var när är ännu lite luddigt
Som alltid när vi är i farten...*ler*

Åhh, vad jag hatar att ha glasögon :/ Bara putsa hela hela tiden. Undrar när jag ska få tummen ur *** och boka en tid hos optikern för en linsundersökning???

I brist på bättre annat att visa kommer här några bilder jag lovat i ett svaaagt ögoblick ;)
Det rör sig om fynden jag och E gjorde på Röda Korset för ett par veckor sen...


Gipstavla, något kantstött men helt underbar. Har dock ännu inte funnit sin rätta plats...

Charmigt halsband i tenn, tror jag. Passar precis en bohemisk chick som jag ;) Hade egentligen tänkt ge den till min svärmor, men blev störtförälskad i den själv.. Så det kan gå...

Katten D mår för övrigt bara bra. Lite sur på världen för att hon måste ha en sån dum tratt på sig. Putsningen är ju inte i toppklass längre precis :P Men tar man av den så börjar hårbollen helt våldsamt gå lös på stygnen på magen. Inte bra inte bra. Så den får allt sitta där ett tag till. Trots att den är dum!

Nu ska jag försöka sova. Är inte speciellt trött, med tanke på uret, men det är ju en dag imorgon oxå.

Natti natti.

*kram*




1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas du frå en skön semster. jag aha 2 v kvar till min, längtar. Hoppas pillren ger resultat snart. snart.Ska själv börja en tio dagar kur gestapourna idag. Har ingen lust för jag mådde inget vidare av dem förra gången jag tog dem.


Hälsar Liselotte