29 juni 2007

Så det kan gå!

Det är ju snudd på omöjligt att bara handla det man ska på Ica Maxi...

När jag va och handlade mat i onsdags så råkade dessa underbara cd-skivor följa med mig hem... Men jag har suktat länge efter dom, och t o m försökt ladda ner nån ibland, men det slutar ofta i irritation, pga att jag inte är tillräckligt intelligent för att fatta alla knepiga program min underbara älskling lägger in på datorn =) Nu ligger de i bilen iaf, redo att dunkas loss med *flinar*






Annars så har jag jobbat idag. Gör mitt sista dygn inför semestern imorgon tills på söndag. Det känns änna gött kan jag erkänna =) Så nu sitter jag och väntar på att min älskling ska komma hem med mat till oss. (jag, hanses pappa och broor) Synd bara att det blir onyttig pizza... Jag gillar inte riktigt deras sallad där nere, får jag för mig (?) Men det är ju, trots allt, fredag, jag får väl gå en extra vända sen då :P
Nu tror jag han kom.
Vi hörs sen.
Måste ju berätta om D. *kram*

Inga kommentarer: