04 juni 2007

Det är inte jag som fisit.

Katten Doris och jag är trötta..
Jag skyller på vinet jag drack igår kväll... *hihi* Vad katten skyller på, det vet jag inte.. Alla humlor och flugor hon konstant jagar kanske... Söt är hon i alla fall.. Fattar inte hur hon kan sova sådär med huvudet men hon tycks ju gilla det.

Va så duktig igår, ja käre tid. Jag rensade landen! (halleluja-moment) Men Guuuud, va möe land vi har. Jag kräks snart.. Känns som att man inte kommer nån vart alls. Men det är massa bös från alla krokusar och scillorna. Det växer ju typ 75 kolonier i mina land. Det börjar ta sig iaf. Något.

Köpte en cool pryl på Ica Maxi för nån vecka sen. En elektrisk flugfångare. Eller vad den nu heter. Man "grillar" krypen med den iaf. Lite läskigt dock, känns dessutom lite väl morbit. (Hur stavar man morbid i bestämd form då??) Hur som haver, jag hoppas iaf att sommaren ska bli lättare att genomlida nu, med tanke på att jag lider av allvarlig elakartad krypfobi.

Ja käre tid. Endel är av åsikten att jag borde gå i terapi. Kan va så illa, att det vore det bästa ;)

Faan, va huvet är tungit. (som min nattgäst E (8år) skulle sagt)

Lite kaffe..


-Ja, tack!

Åhå, vad det luktar illa. Nej jag har inte fisit, det är sopbilen visst. Gött, då blir jag av med alla biologiprojekten jag slängde igår, som stått i kylen i hundra år. Kanske är Doris som fisit!? ;-) Bra att skylla på de som inte kan försvara sig.. I´m Sooooorry

Neej, om man skulle ta och sätta fart dårå. Har ju några land kvar att rensa innan E slutar skolan, då ska vi åka till stan och leta efter en morsdagspresent till min söta svärmor.

Inte heller glömma att posta kortet till lilla mamma...

Puss och kram, å ha de gött!!!

Glöm inte solkrämen!

Inga kommentarer: