26 juni 2007

Natti natti...

...och sov så gott

Jag sussar gott inatt iaf, tror jag. Bättre än nu senast iaf. Vaknade av och till under hela natten.. Många tankar far runt i huvet, svårt att "koppla ner"

Startade den här dagen med att gräla på min älskling.. Eller gräla förresten..Tala ut min åsikt om vissa saker. Han undrade vad det var, och jag ville inte ta upp problemet, men han lyckades dra det ur mig. Han får skylla sig själv om han tycker jag är konstig. Men jag älskar honom mest i hela världen oavsett!

Idag kom svärfar och S lillebror. Huset ska ju snyggas till nu under semestern, så S har lurat hit de för att slava lite. S började ju igår, med att gå lös på taket med nya högtryckstvätten. Så snart så står det S-Mossa 1-0. Imorgon ska vi gå och bestämma vilken färg det ska bli. Men jag vet redan vad det ska bli. Mörkblå. Gäller bara att pricka in rätt nyans.

Nu får jag nog lägga ner för ikväll. Det ligger tre män (!) här och försöker sova, och jag knappar på tangenterna helt hysteriskt. :P

Puss och kram! Och sov så gott!

Inga kommentarer: