26 juni 2007

Nu är det bestämt

Allmogeblå heter den.

Färgen som ska få pryda våra fönsterfoder. Borta är snart den smått kräkframkallande bajsbruna färgen som sitter där nu. Snart är taket färdigtvättat. Synd bara att vädergudarna inte är på våran sida. M hade rätt, det regnar.... Boring. Så vi får se hur det blir med målningen den här veckan. Hoppas verkligen att det blir klart. Nästa vecka går jag på semester, och jag hoppas att vi kan få lite "kvalitetstid" tillsammans jag och min raring. Men det är bara att vänta och se.

Har fått en tid för magnetröntgen förresten. Den 5 juli ska jag vara där. *uuu* det är snart. Är lite nervös faktiskt.. Har ju liiite cellskräck. Inte så vrålmycke, men jag tycker det är lite jobbigt med trånga utrymmen. Ohh man får se hur det går.

Fortsätter med att äta nyttigt. Har inte tränat så mycket, men jag äter inte så mycket som förut heller så det jämnar nog ut sig. Gjorde snacks igår. Rostade mandlar och hasselnötter och kryddade med kanel och kardemumma. Sen blandade jag i rostade, saltade solroskärnor och russin. Mums va gott! Och bra mycke hälsosammare än godis och småkakor. =) Rekommenderas varmt!

Känner mig lite däven idag. Kanske kan det bero på vädret? Huvudet är bara liite tungt.

Snart måste jag åka till jobbet. Jobbar varannat dygn nu denna veckan, med start ikväll. Sen, när jag gått av på söndagkväll kl 18 så har jag semester!!! I två veckor bara men ändå! *hurra* Längtar som bara den. Bara sova då... =)

Nu ska jag kolla mailen innan jag ska packa ihop mina saker som jag ska ha med mig.
Kram kram alla mina vänner. Jag tycker så mycket om er!

Inga kommentarer: