04 juni 2007

Fyndat

Har hittat present till svärmor.. Glömde dock posta kortet till lilla mamma.

Jag och E va på Röda Korsets second hand.. hade inte tänkt köpa något (som vanligt). Men jag hittade en ascool klänning/kjol, som jag bara var tvungen att köpa. Det största skälet till att vi gick in där var för att leta efter en present till svärmor. Men jag hittade både det ena och det andra, till mig själv. Dock inget till svärmor... Och E hittade en jättesöt blomkruka med Nalle Puh på. Svårt att motstå... Så det var bara att åka och ta ut mera pengar, för 21 kr hade inte räckt särskilt långt *ler* Köpte även en häftig plastmatta, i vit och blå. Bilder på dagens inköp kommer.. Vet inte när men kommer gör de säkert =)

Nu måste jag leta reda på en alvedon eller två, för mitt huve värker *urk* Tror dessutom att jag håller på att bli förkyld. Snuvig som bara den!

Kram på sej!

Inga kommentarer: