28 juni 2007

Kan man bli beroende av att duscha?

Tror jag är det i så fall.

Kan stå i flera timmar (tror jag nästan) och bara njuta och känna det varma, mjuka vattnet smeka över huden. Det är så underbar gött att duscha! Jag är bara lite knäpp! Och man blir så trött å go efter sen med, så det är en bra god-natt-saga för mig som har svårt att somna och varva ner. S tycker dock att det är underligt att varmvattnet aldrig tar slut.

Oj, nu kommer den en übergosig kisse här och trampar runt och spinner... (D) *klaaappa kisse*

Hon ska till doktor Knips-Knips imorgon. Så hon har inte ätit nåt på hela långa kvällen, och inte har hon fått gå ut heller... Det är vääääldigt synd om en sån liten och söt kisse....


Det regnar här. Har gjort så hela da´n oxå.. Tycker det är dax för en ny väderprognos M *säger bestämt* Vi Vill Ha Sol! I alla fall nu när vindskivorna ska målas..


Taket är färdigspolat.




Mycke skit kom ner. Mest mossa. Äckligt. Såg ut som det regande bajs :P



Men såå här fiiin blir den blåa färgen!!!


Det kommer bli så bra såå..

Nej nu måste jag sova. Kissen behöver lite gos me.. Har inte blitt nåt med det idag.. Halva släkten kom ju på tacos här ikväll (!)...

Jaja, sov gott. *kram*

Inga kommentarer: