24 juni 2007

Summa sumarum...

...Så har veckan gått ganska snabbt.

Kan knappt ens minnas vad som hänt :-P
Måndag började ju bra, med en missad tid för kattens sterilisering pga av "bilhaveri"
Tisdag fortsatte med en slitig arbetsdag, med alldeles för tidig morgon, deprimerande pga av saknaden efter den traditionellt obligatoriska tjejkvällen *snyft*
Onsdagen rullade på med ledigt halva dagen tills syrran fick panik på jobbet och en annan fick ta sitt pick och pack och rycka in.
Torsdag, då va gubben bakis när jag kom hem från jobbet, verkar farligt att skicka han till Götet. *ler* Kvällen var det dock mini-tjej-middag, jag och syrran festade till, på grillat, vin och folkisar.
Fredag-*uhhh* bakis så det sjöng om det... Ska aldrig mera dricka...*hehe*
Lördagen inleddes med en välförtjänt sovmorgon, och frukost framför tv:n. Inser sen att jag måste vara på väg till jobbet inom 30 minuter... Jalla jalla
Söndag, sköna söndag. Efter veckans sista arbetsdag sitter jag nyduschad i sängen och undrar "hur i helsike man ska kunna bli gravid om man aldrig ligger med varann??" Och varför, varför har min gubbe fått ett sånt tokryck? Det är nästan så jag blir nervös.

Ujuj.

Imorgon är jag leeeedig.. *hurra* Hoppas på fint väder, men min kära bästis som var över och fikade ikväll, hade mindre muntra prognoser :P Hoppas du har fel, vännen! För min och mina rabatters skull. De behöver verkligen bli klara.

Puss, nu ska jag stoppa om mig själv. Någon annan behövs inte efter att ha sett kvällens niofilm på fyran... "The fast and the furious" *hehe* Mmmm Vin Diesel... Halleluja-moment!!!!

Natti natti

Inga kommentarer: