01 juni 2007

Orkar inte nåt

Oj.
Va trött man kan va...

Ska på bröllop imorgon, denna gången som "oinbjuden" gäst =) Nej då, vi ska gå med jobbet och titta på en fd arbetskollegas bröllop. Det ska bli trevligt! Håller tummarna för dig E!

Det är hög tid att gå och lägga sig.. Ska bara käka upp det sista av bröllopstårtan
(bra kvällsmat,jag veet) Och slurpa i mig teet. Sen bär det av till sängen.

Har inte ens orkat tända i pannan ens. Kom hem för bara en liten, liten stund sen.

Jobbade till kl 18 nu ikväll, sen va jag och hjälpte syrran på hennes jobb. Och vi kom inte därifrån förrens vid tiosnåret. *orka* Det gick segt hem med, för de där j*vla torkarbladen har lagt av nu igen *morr* Syrran höll visserligen kissa på sig mitt i skrattanfallet, men jag lovar, det va inte lika kul att stå ute i kalla ösregnet för att försöka putta igång dom. Har både en och två gånger hotat bilen med skroten nu, men det verkar inte funka..

Skitbil!

Neep. Nu ska jag avsluta alla aktiviteter för ikväll.

Bjuder på ett stämmningsfullt ljus som avslutning för den här da´n.

*kram*

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det blir inget ikea imorgon alltså? :-)

Ida sa...

Neep, inte precis. Ikea finns väl kvar ;-)