30 maj 2007

Oskulden tagen

När det gäller oljefärg ja ;)
Det finns väl ett skäl till att min bloggadress innehåller ordet "pyssel"..
så jag måste väl få med lite pyssel... Har målat två stycken tavlor här ikväll, i oljefärg. Har ingen aning om hur man ska göra, tekniker osv, utan jag kör på bara hej vilt, som jag känner för. Det var ju första gången.. Var det lika skönt för dig som för mig? ;) Vet inte om de blev så bra som jag hade tänkt mig men.. Nu blev de som de blev
Det va iaf väldigt roligt att måla, man kanske blir bättre med tiden. =)

Idag har jag jobbat som vanligt, det har gått bra. Inte fullt så flummigt som det var i måndags, förutom att jag går omkring i villfarelsen att det är torsdag idag =) Konstigt hur det är när man får för sig saker å ting... Ikväll försöker jag vara duktig och tvätta lite, men det går motsträvigt. Jag är trött!

Imorgon har vi APT på jobbet. Vi ska gå ut och äta på restaurang!! *tjohoo* Som en liten "säsongsavslutning". Dit vi ska gå har de dessutom urgod mat, så det ska bli riktigt nice....

Har fått ordning på mina räkningar. Det var bara att åka in till klockaffären i stan, så böt de batteriet. Det kostade 60 spänn men det var det ju värt ;)
Nu tänker jag försöka ringa min älskling. Hoppas han kan prata nu, jag saknar honom. Det är ensamt här hemma utan honom... Katterna har ju svikit mig oxå. De är ute å ränner *snyft*

Puss och kram

Inga kommentarer: