16 maj 2007

Ovanligt vanliga onsdag...

Åh nej..
Såg ju "Desperate..." igår.. Deprimerande! Att Lynette visade boobsen.. :( För en gammal gubbe!! Guud vad jag vrålade, men hon hörde mig ju inte! :P Nää, visst var det ett underhållande program allt! Det har de verkligen lyckats med, jänkarna!

Imorse vaknade jag med migrän *hurra* Så det blev en mindre sovmorgon idag oxå (som om det inte allt som oftast blir det...) Men sååå seeeg... *uää*
Men nu har det nästan släppt helt. Har dessutom varit duktig å tänt i pannan och kört igång en maskin tvätt. Tänkte att jag skulle duscha jag, men när jag stått där och spolat i typ 5 minuter kände jag att det kanske vore bättre att tända i pannan, och duscha i gött varmvatten istället för att frysa ihjäl i knappt ens fesljummet vatten =) Så nu sitter jag här och väntar på att lilla brasan ska värma upp ett par liter vatten...

Påminn mig att jag ska anmäla oss till Nix!

Jag har tyvärr inte orkat lägga ner nån större energi på att lära mig hur det där med att lägga in bilder funkar, men det kommer jag lovar :-*

Så så.. Nu måste jag försöka ta tag i mitt liv.. Innan jag glömmer det..*hihi*

Ha det så finemang, så ses vi la snart igen..
*kram*

Inga kommentarer: