19 maj 2007

Möhippan är officiellt över...

Lätt bakis...

Japp, vi hade ju möhippa igår. Eller möhippa å möhippa.. Det är ju liite odefinerbart skulle jag vilja påstå. Lite bitter över det faktum att det inte riktigt blev som jag hade tänkt mig precis. Det faktum att tre stycken tjejer hade sina barn med sig (totalt 6 st barn), som visseligen skulle gå hem efter att vi hade käkat tacos, vilket de inte gjorde, så uteblev ju litegranna det där "riktiga" tjejsnacket. Du vet, killar, sex, storlekar, ställningar. Pinsamheter, udda platser osv osv osv ;) Neej då, inget snuskprat alls.. *surar* Fan, det va ju inte så jag hade tänkt mig syrrans möhippa. Jaa, nu vet jag att vi inte hade planerat så jäkla hårt då med iaf :(
Vi hade ju inte råd att hyra en badtunna som tanken var från första början, så vi tänkte det att vi käkar lite tacos, dricker lite vin och bara tjötar. Men neej då inte alls så. FAN! Jag ber om ursäkt kära syster eller andra som känner sig berörda av min ilska, men möhippan va lite lam! Jag är lessen men den SÖG! Kan ju bero på att majoriteten gick hem innan vinet hann dunsta... Förmodligen så är jag rikskass på att planera möhippor, så nästa gång nån nära vän ska gifta sig så tänker jag inte stå för planeringen oavsett om jag är tärna eller inte! Boring!
Men maten var god och vinet flödade *haha* Tur att nåt va bra då =)
Hoppas, Min kära underbara storasyster att Du hade roligt! Det var ju liksom för Dig så jag hoppas Du är nöjd! Puss!



Ikväll är jag gräsänkling. S ska på sin chef´s 40-årsfest. Lite skönt. Synd bara att jag är en sån snäll sambo att jag lovade att jag skulle hämta honom inatt...
Vilket betyder Inget vin ikväll Men det är la lika bra det så jag vet att jag får hem min älskling igen *hihi* Men jag och syrrans svägerska M har planerat att ev grilla lite ikväll, och det är ju inte helt dumt det heller. jag och min bästis! *haha* Men jag borde verkligen ta itu med bröllopsprogrammet... ojojoj..orka det.
Särskilt nu när jag är så mätt att jag nästan mår lite illa... *uää*
Men men, kvällen är ung.. (ehh) Mmm.

Förresten, jag har köpt kaffefilter nu, så kaffet flödar det med *haha*



Jag återkommer..
Puss!

Inga kommentarer: