22 maj 2007

lite uppdatering =)

Hej hopp!

Har inte orkat skriva på ett par da´r, ja jag vet-jag är kass!!
Men jag vart så bitter sen möhippan, så jag behövde vila upp mig *haha*
Dock så är jag så duktig att jag tagit tag i mitt liv, och lärt mej lägga in bilder.... *hihi*

Jag och syster-yster har "pratat ut" om den sk. möhippan, och att jag tycker den blev misslyckad. Hon var nöjd med den som var, sa hon iaf, men hon förstod nog ändå varför jag blev lite less. Och hon erkände själv oxå att hon blev lite förvånad över vissa saker som skedde ...



Lite glad var hon dock över kronan jag gjorde till henne.. Som snart pryder sin plats i närmsta vintrinskåp =)

Men men.. efter att ha legat (legat och legat...) bakis hela långa lördag och bara träffat en kompis i söndags så hade vi en egen möhippa/svensexa i söndagskväll (!) Bra val av dag va ;) Oj..Va jobbigt det var att åka och jobba kväll igår *ler* Neej då, jag va mest lite seg =)

Fick lite gjort i lördagskväll iaf, när jag fördrev tiden innan jag skulle hämta S från kalaset..

Lite olika smycken av sötvattenspärlor och halvädelstenar...På bilden syns dock bara örhängen..




Nu är det skönt att va hemma, vi ska tydligen grilla ikväll.. inget fancy, det blir korv med bröd. Eller bröd med korv? Vilket tar du först?? =)



Sen måste jag sätta fart med programmet!!! (skynda skynda)

Nu ska jag dricka upp den hemmagjorda red-bullen..
Hoppas bilderna duger nu då ;) Det va ju inte såå svårt

*kram*

Inga kommentarer: