29 maj 2007

Tårtbiten

Vilken dag, än så länge...
Va hos tandläkaren imorse, höll på att försova mig för jag va så jäkla trött... *zzz* Ångrade mig lite att jag bokade in en morrontid :-/ Men men, nu är det gjort så det känns ju ganska skönt.

Sen när jag skulle betala räkningarna (med internetbanken) upptäcker jag att dosans batteri har gett upp hoppet om livet *Hurra* va glad man blir då... Måste åka till nån urmakare och köpa nytt batteri, men jag hinner ju inte hem och betala räkningarna idag iaf, för jag jobbar ikväll.. Och vill man betala räkningarna på banken, över disk så kostar det 50 spänn! Herrejösses! Meen, bankgubbarna ska la leva av nåt de med..

Tur att jag kan trösta mig med lite smaskig bröllopstårta i all denna sorgen ;) Nej då jag är inte så bitter som det verkar.
Nu ska jag käka upp tårtbiten, sen ska jag kuska in till sta´n och fixa batteri.

Ha de gött *kram*

Inga kommentarer: