28 maj 2007

dagens skörd

Manic Monday...
Äntligen börjar denna gudsförgätna dagen lida mot sitt slut... =)
Startade dagen bra med en mättande frukost i bilen, bestående av limpmacka med messör och äppeljuice. Detta under bilfärden till jobbet 6 mil bort enkel resa... Kom dessutom halvvägs på att det som jag faktiskt hade glömt va jackan.. Synd att det varit sånt busväder idag bara... =)Väl på jobbet gick det bra, vi har verkligen skrattat oss igenom hela morgonen. Speciellt när slangen i duschen pajade så vattnet sprutade överallt, då fick jag verkligen tvätta fötterna en extra gång. Sen va jag tvungen att berätta om igår kväll när jag färgade håret.. Skulle lägga i några lila slingor när jag hade färgat hela håret "Guldblont".. men det enda som blev lila, det va ju örat... *suck* Så det blev inge´ lila alls... =( Sen när vi skulle sticka till min brukares jobb så inser jag att jag glömt innetofflorna hemma hos henne så jag fick kila runt på dagcentret hela dagen i mina prima ballerina. (Jobbar som personlig assistent) Sen har resten av dagen gått i ett sus och dus, av talsvårigeheter, hörsvårigheter och allmänna puckade inslag.. Stackare..
Lite kul var det iaf när jag kom hem och hittade dessa godsaker i landet... Äntligen.

Som jag har väntat... =) *mums* Så sen när jag är färdig här, blir det en kopp nyponte med en smörgås med lite ost och rädisor på... Gott-gott-i-gott-gott

Ha det fiint, så hörs vi.

Om det är nån som läser så vore det lite kul med nån kommentar. Lite feed-back har väl ingen dött av ;)

*kram*

Inga kommentarer: