15 maj 2007

Lite tankspridd e jag allt

Lite så ja..

Har kommit underfund med det idag. Fick låna en bok av en kompis på jobbet "Hanbok för tankspridda". Jag har ju aldrig sett mig som så speciellt tankspridd, men efter att ha snabbt (mycket snabbt, det va ju på arbetstid...) skummat igenom boken, så insåg jag (till min fasa?) att jag är allt lite mer tankspridd än vad jag vill erkänna. =)
Alltid jobbigt när man ska komma till såna där djupa insikter =) Inte för att det är så illa för mig som tjejen som tog bussen till bilprovningen.... *skrattar* Men ibland kan man ju undra...

Funderar på om man skulle försöka sig på att dressera katterna? Omöjligt projekt???

Tokiga tisdag (som det ju är idag) så har jag jobbat... *pust* Tidigt uppe imorse inte kul alls. Men det gick att ta sig igenom denna dagen oxå, ganska hyggligt trots alla djupa insikter :P

Har vart förbi hos S som vi ska köpa våra tärnklänningar av... Den modellen vi hade bestämt oss för har tydligen tagit slut (!) och det verkar liiite luddigt att få fram en ny... Men... Imorgon ska det bli klarare besked, hoppas vi ju på iaf, med tanke på att bröllopet är nästa helg (!!)

Ikväll är det förresten tjejkväll igen. Tänkte baka scones och dricka te.. Mumma! Längtar nästan litegranna! Snart så, är det dax!

Jaja, nu ska jag se om jag kan läsa på lite om hur man lägger in bilder här...

Ha de gött! *kram*

Inga kommentarer: