18 maj 2007

Kaffe, kaffe mera kaffe

Uppe med tuppen..

08:45
Trött

KAFFE!!!


Igårkväll (natt) satt jag och M och planerade ihop programmet till bröllopsfesten.. *phew* Det är ju inte lite jobb precis. Men kul är det! Och jag tror verkligen att det kommer bli jättebra =)


Idag bär det in till stan, handla lite mat och vin.. Idag får jag verkligen inte glömma köpa kaffefilter!! Har glömt det i en vecka nu *panik* Men idag ska jag verkligen komma ihåg det. jag satsar på det iaf =) Vi bestämde ju igårkväll att det ska bli en liten mysig, go möhippa ikväll, i all enkelhet, med lite tacos, vin och en massa snuskprat :P Så jag får verkligen åka till gröna boden och fylla på förråden litegranna. *hihi*


Vad lär man sig av att titta på "Desperate Housewifes"? Jo, att en orgasm lätt kan förväxlas med en hjärtattack! Och att man kan få vad man vill genom att visa boobsen... (Jaa jag är fortfarande bitter) Jag längtar redan till nästa tisdag.


Mera kaffe...


Sitter och tittar på Nyhetsmorgon.. Är det inte lite humor att de tror att det är bra TV att sitta och äta i direktsändning (slammer med bestick är ju alltid kul att lyssna på), och dricker vin i högervarv kl 09:45 en fredagmorgon. (Jomen lite salongsberusad vill väl alla vara en fredagmorgon-OM man är nykläckt student på champagnefrukost eller alkolist!) Jaja det är heeelt okej...


NEJ jag är inte bitter ja!


Ja vill oxå va salongsberusad :P




Nepp, nu ska jag rycka upp mej själv innan jag börjar låta som en cynsik gammal kärring.

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe

Puss å kram!