23 maj 2007

Nu är det inte lång tid kvar

Planeringen pågår för fullt.
Nu är det inte lång tid kvar..

Va och tittade på den aktuella bygdegården nu ikväll. Det ser ganska lovande ut. Vi har till och med redan möblerat om borden, så vi vet att alla får plats. Synd att det inte är flera timmar på dygnet, det hade verkligen behövts nu.. *ojoj*

Imorgon jobbar jag (kanske blir ett skönt avbrott i bröllopsplaneringen) Men har ju egentligen verkligen inte tid att jobba... *illa då* Men vad gör man? =)

Nu har jag iaf gjort de personliga intervjuerna med E och A.
Imorgon är det genrep i kyrkan kl 16:00. Sen har jag hela långa natten på mig att färdigställa programhäftet. Vet inte hur vi ska hinna men på nåt vis går det säkert.

Nu måste jag försöka sova, även om hjärnan går på högvarv...

Natti natti

*kram*

Inga kommentarer: