08 maj 2007

Mysbyxorna på =)

Det skönaste som hänt mig idag var nog allt när jag kom hem från jobbet och halade mig ur de tajta jeansen och kröp i mina goa, gråa mjukisbrallor! Hur go är inte den känslan? *ler fånigt* Och som om inte det vore nog så är det tisdagkväll, whitch means Desperate Housewifes och såklart Ugly Betty *hurra* Tjejkväll så det bara sjunger om det! Gött det, för jag kan verkligen behöva något annat att tänka på.. Godingen min har jag inte sett på över en vecka, och han kommer inte hem förrens på fredag *snyft* Det blir en lång, lång väntan, hur ska en stackars liten sugen tjej överleva? ;) Inte vet då jag, men jag tror att en tv-kväll som denna kan göra lite gott iaf *ler*

Har suttit en bra stund vid datorn sen jag kom hem, och surfat runt lite överallt... Bla så har jag fastnat på en sajt där det mesta handlar om graviditeter och allt som kan tänkas handla om detsamma. Tänk att det finns så många som verkligen vill skaffa barn, men som inte lyckas! Vet ju själv av erfarenhet att det inte alltid händer över en natt, men vissa försöker och försöker hur länge som helst. Hur orkar man? Jag kan vara såpass ärlig att säga, att jag och mitt hjärta har försökt att bli gravida sen oktober 2006, och inte ens ett ytte-pytte dammkorn att vi har varit i närheten ens av åsynen av en bebis. Märkligt. Men så är det ju, kroppen den lever sitt eget liv, en annan kan ju bara gå och vänta och låta kroppen köra sitt race, hur jobbigt det än kan tyckas. Och, för att återkomma till ämnet, nu börjar väl jag att känna lite granna att "Neej, vad är det som är fel??" Jag vet, att det inte måste vara något som är fel, men erkänn, om man inte har några mensblödningar, fast man vet att man inte är gravid så känner man sig kass som människa, framförallt kvinna!! Åååhej, ska inte skriva en novell om detta, men måste bara få det ur mig. Tack! =)

Nu ska jag kika runt en liten stund till på nätet, sen ska jag försöka hinna hoppa in i duschen innan Ugly Betty börjar.

Ha det gött!
*kram*

2 kommentarer:

Kris sa...

Hej! Jag ser fram emot att läsa mer. :) Har dig som bokmärke nu!
BLOG IT GIRL!

Mvh,
Kris (som du hälsade på hos och skrev en peppande kommentar till)

Ida sa...

Tack =) Alltid kul med lite värmande ord!!