05 juni 2007

Fan, jag är världens bästa sambo :P

Jepp!

Som jag läste hos en annan bloggare (en kille som följde med sin kära sambo till Ikea), så är jag oxå världens i särklass bästa sambo....

Varför då, kanske någon undrar...
Jo...

Trots att jag jobbat och slitit hårt en heel arbetsdag, kommer hem och hittar gubben liggades och sovades på soffan (där han då sovit sen kl 13...) Får veta att:

-Älskling, idag tänkte jag spela dator... (vi har inte setts på typ en vecka då han legat ute och jobbat)

-Jaha, okej, svarar jag.

-Men det gör väl inget, för du ska väl ändå sitta och titta på TV hela kvällen?, säger han och ler.

-Visst är det väl så, är det enda jag kan säga då. Visst är det väl så att det är Tjejkväll ikväll. Som alltid på tisdagkvällar, "Ugly Betty" Och "Desperate Housewifes". Guud vad han känner mig bra nu, min underbara älskling!

För att återkomma till det egentliga huvudsakliga ämnet till varför jag då är världens bästa sambo.. (Vill jag ju gärna att alla ska veta *ler*)

Trots en sovande sambo på soffan, som inte gjort ett dyft under hela lediga dagen, fått veta att datorn är hans heta dejt för kvällen... Ändå åker jag ner till Ica och köper ett sexpack folkisar och godis och lite gott... Ändå! Bara för att han är sugen... Herregud. Fan va jag e underbar (självdistans finns inte med i min ordbok ikväll...)

Så, säj mej, är jag inte världens mest underbara sambo!? ;)

Sen behöver jag väl kanske inte tillägga att jag åkte ner i det huvudsakliga syftet att köpa godis till mig själv, då det är extremt synd om mej som är liite snuvig.. *nickar medlidande*

Jepp. Sån´t äre.

Annars är det sådär. Inte på topp precis, nästäppan verkar inte gå åt rätt håll, men får försöka kurera mig nu ikväll. Håller på att avlida av värmeslag dessutom... Illa illa.. Kanske flytta till Island???

Jaja, ha de gött, så hörs vi mina kära vänner...

Puss och kram! Nu ska jag leta upp min godisskål..

Inga kommentarer: