07 juni 2007

Uppdatering av torsdagen..

Hej hej hallå dagboken... =)

Kursen va ju sådär.. Lagom tråkig :P Tur att det va godsaker till kaffet.. Annars hade det vart heelt förgäves.. *ler* Detta är ju då min personliga åsikt om detta, så den som tyckte att kursen va bra, behöver ju inte bry sig om bittra lilla mig.

S har lovat syrran att va barnvakt ikväll.. *hihi* Men vem va det som fick hämta lilltjejen på fritids på vägen hem från kursen? Vem är det som har en svans genom hela trädgården?
Hack-i-hälinnen. Och vem är det som ser till att dolan kommer i säng och sover som hon ska??? Va? Va? Va? Jag bara undrar... =) Men det hade jag väl inte tänkt mig annat heller iof. S va iof gullig och gräddade pannkakor i denna tropiska hetta! Pluspoäng!

Nu ska jag se te att få dolan i säng, hon ligger och svettas mot min axel.. Som om man inte va varm redan innan..

Ha de gött.. Sov gott! *kram*

Inga kommentarer: