07 juni 2007

Torsdag,känns som måndag

Oj vilken morgon, än så längen.
Klockan ringde kl 07:00. Ida inte pigg. Men hade ju bestämt mig för att jag skulle gå upp i tid, för att hinna ner till Vårdcentralen för att ta prover. 07:35 lyckades jag släpa mej ur sängen *jippiie* Lite efter 8 va jag på VC. Väl där så inser vi, jag och nålstickande sköterskan att man måste varit uppe i minst 3 timmar innan man kan ta det där provet, för att det ska vara tillförlitligt. Å herregud! Orka det då! Så nu måste jag gå upp imorronbitti igen! Jag som såg fram emot att få soooova....*zzz*

Efter VC gick jag hem igen, gick upp till min morgonpigge älskling, och deklarerade att han får se till att hjälpa mig så att jag kommer upp imorron. Han sitter vid datorn och spelar WOW, vill nog helst inte bli störd. Det va då det hände!.. Jag stod vid fönstret och tittade på katterna som satt på soptunnan och försökte fånga svalor i luften. Men så helt plötsligt så gick strömmen... *illa* Det va jag som råkade slå av strömmen på grenuttaget som ligger på golvet... Jisses, va S blev bitter! Kan jag väl förstå men det är ju bara ett spel... Han tyckte jag skulle gå och ställa mig i nåt annat hörne.. :( Det va ju inte meningen... Förlåt!

Tur att jag ska på kurs idag då. "Etik i omvårdnaden" Kul kul.. tur att vi ska till ett ställe där man får mumsiga saker till kaffet... *längtar*

Så ni får ha det så bra idag, alla bloggisar!
Stooor kram från mej!

Inga kommentarer: