25 juli 2007

Som jag har väntat =D

Att mensvärk kunde vara så skönt?!

Trodde aldrig jag skulle tycka det men... Har ju gått och väntat på Tant Röd sen i februari. Och så idag, 5 månader & 9 dagar senare så kom den tillbaka igen *hurra* Till och med mensvärken känns bra. Det är ju inte riktigt klokt egentligen att man tänker så, men det har väl sina förkaringar.. Så nu kanske, kanske det går liiite lättare att producera bebis *hoppas och håller tummarna hårt, hårt*

Utöver det så är jag sjuuukt trött; allmänt *seg*hängig*nere*ur gängorna*slö*slapp*likgiltlig
Förutom då den fåniga glädjen över mensen *ler*

Sover som en gnu (sover de dåligt?) Somnar inte förrens efter tre, fyra om nätterna (morgnarna), sen sover jag gärna halva da´n. Det är ju inte funkis... :(Och efter ett långt terapisamtal med min "bästis" M så bestämde jag mig för att försöka med nåt lugnande.. *hehe* Så nu bor denna lilla ask hos mig! Premiär ikväll.. *ihh* Lite läskigt är det, men jag hoppas det ska gå bra, för jag orkar verkligen inte ha det så här längre.
Så, nu har jag deppat klart.. Ha de bäst. *kram*

Inga kommentarer: