22 juli 2007

En lista....

(x) snott den här listan
( ) rökt en cigarr
(x) varit full
(x) hånglat med någon av samma kön
(x) hånglat med någon av det andra könet
(x) varit kär
(x) blivit dumpad
(x) dumpat någon
( ) fått sparken
(x) varit i knytnävsslagsmål
(x) rymt hemifrån.
(x) haft känslor för någon som inte känt samma sak
( ) blivit arresterad
( ) hånglat med en främling
( ) gått på en blinddejt
(x) ljugit för en kompis
( ) varit kär i en lärare
(x) skolkat
( ) legat med en medarbetare
(x) varit kär i en av mina internetkompisar (lite!)
(x) flygit
( ) spytt i en bar
(x) sett en del av mig själv brinna
(x) ätit sushi.
( ) åkt snowboard.
( ) crowdsurfat under en konsert
( ) varit i ett våldsamt förhållande.
(x) tagit smärtstillande
(x) älskar eller saknar någon just nu
(x) legat på rygg och sett molnen flyga förbi
(x) gjort en snöängel
( ) haft ett te-party
(x) byggt ett sandslott
(x) hoppat i en vattenpöl
(x) lekt uppklädd
(x) hoppat i en lövhög
( ) åkt skoter
(x) varit ensam
(x) somnat i skolan/på jobbet
( ) använt ett falskt id
(x) tittat på en solnedgång
( ) varit med i en jordbävning
( ) rört en orm
( ) sovit under stjärnorna
(x) blivit kittlad
(x) blivit missförstådd
( ) tagit hand om ett råddjur eller en get
(x) vunnit en tävling
( ) blivit avstängd från skolan
(x) varit i en bilolycka
(x) haft kramp
(x) känt mig som en utstött
( ) ätit ett helt glasspaket på en natt
(x) hatat mitt utseende
( ) varit vittne till ett brott
(x) ifrågasatt mitt hjärta
(x) varit besatt av post-it lappar
(x) gått barfota i lera och pressat leran mellan tårna
(x) varit vilse

Inga kommentarer: