15 november 2008

en partajar, en annan är bakis

Lilleman har fest...

han vill inte sova ikväll! Han vill bara skratta, prata och pussa sin mamma! Det har tagit typ 2 timmar att äta upp en flaska välling (modersmjölksersättning) Men nu ligger han i vagnen, och snart så sover han. Förhoppningsvis. Det är ganska tyst iaf.

Min älskling kom hem i ganska skaplig tid idag, det trodde ju inte jag ;) Och inte farligt bakis heller faktiskt. Tro-det-eller-ej. Han ringde mej inatt, och vi pratade en bra stund, tills han somnnade i telefonen och jag la på. Men det minns han inte idag!! Typiskt han... :)

Idag har jag inte sytt ett skvatt.. Tvärtom, plockade undan symaskinen från köksbordet när vi skulle äta middag. Har ju ingenstans där jag kan sitta och sy, utan att plocka undan allt. Mitt pysselbord är ju belamrat (överbelamrat!) med allt möjligt skäp =) Pysselsaker till det mesta... Måste ordna upp den där hörnan litegranna... men det kostar pengar, pengar jag inte har just nu... Så det får vänta, och vad gör väl det? Det är ju inte ens min symaskin!!
--->Bebisstatus: Jag har INTE blivit moster ännu!! <---

kram kram

Inga kommentarer: