03 november 2008

inte legat på latsidan idag inte

Å duktiga lilla jag...

:)

Onödig fakta: Har tvättat upp ALLA lakan som legat å drällt i källaren. Huu det va en del kan jag lova.... Men GÖTT det känns nu då *flinar*

Snart är det dags för sängen, men måste hänga den sista maskinen tvätt, med julgardiner! Så dax att tvätta de nu va?! ;) Men snart äre dax, snart snart är det första advent! *längtar* Känner mej som en liten busunge, med jordens tindrande ögon och sprall i hela kroppen! Åhh vad jag längtar till julen, men främst advent!

Åhh! Gissa vad?!!! (mera onödig fakta) Jag dödade en spindel idag. Alldeles själv! Den va faktiskt ganska stoooor. Skrek lite, men bara lite :)

Nepp, ska kika en sväng på tradera nu, sen är det time att gå ner i källaren...
Pöss å kläm!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det var modigt gjort! Tänk om jag kunde klara av detsamma med mina råttisar...

/Kram M som i Mica

Anonym sa...

Det tar på tvätten så det är väl tomt på den..Bra gjort I att döda den..Advent och julen är den bästa tiden på året..ALLA tomtar och adventstakar ska fram..Puss & kram mamma