01 november 2008

w-o-w!!

ja säger bara ojoj

idag är jag S-E-G... va på sexparty igårkväll... shit va kul det va, men OJ va en flaska vin kan slå hårt *hehe* Nej inte riktigt så illa som det kanske låter, är inte så våldsamt bakis, men väldigt slö, och seg. Huvudet är lite smått snurrigt, snacka om att man glömmer fort, hur det är att dricka, och såklart baksidan av myntet; att va bakis. =) Men va gör väl de, det va verkligen skitkul igår, skrattade så jag nästan kissade på mig, och bubblade om det mesta med de flesta =) Och snart så kommer det ett paket till Lilla Ida *hehe* Men va det är, det förblir min hemlighet. Hmm nja kanske S-mans oxå *hihi*

så idag går det inte i så speciellt höga knop, Lille M sover in the present moment, kanske jag med borde göra?!

nja-ja-ha-ja
dags att lägga ner huvet litegranna =) KRAM på er!

1 kommentar:

Anonym sa...

Sexparty va kul..Hoppas du hittade något kul..Har varit hos A hela helgen och hjälpt henne..En helmysig lägenhet..Lite mör i kroppen men annars är det bra..Puss & kram lilla mor