19 november 2008

nu väntar vi bara

jag vet inget nytt om lillstänkarn ännu

men jag hoppas och tror att allt gått bra. Vi väntar med spänning nu, både jag och Em. Hon ligger här på soffan, ifall de ringer när hon somnat, så ligger hon inte ensam uppe utan är nära tillhands :) Hon är en tämligen stolt storasyster kan jag lova! Vi har firat hennes lillebrors ankomst med julmust, pringles och non-stop!

Har inte blitt så mycke sytt idag, försökte mig på ett mobilfodral till, men det vart så konstigt, snett och dant, så det vill jag inte visa upp. Det har M fått, han började tugga på det på en gång, så då fattar ni kanske hur fodralet ser ut *haha* självinsikt serru!

Tänkte jag skulle sätta mig och knåpa lite nu, för nu sover lilla dolan på soffan och lilleman har slocknat i vagnen nu, efter många turer... =) Han kanske oxå tycker det är spännande med en kusin?!

Kram mina vänner!

1 kommentar:

Anonym sa...

Nästa fodral blir bättre ska du se..Tur att lilleman har något att tugga på..Har hört lillprinsens gny idag,gulligt..Kul för M att han fått en kusin som han kan leka med sen,men det dröjer ju..Puss & kram mamma