04 november 2008

finfina fynd =)

Släpade med mig Lille M och hans farmor till Skövde idag.

Eller släpade och släpade, det var väl mer-eller-mindre självmant =)
Jag skulle ju till sjukhuset, har ingen större lust att gå in på vad för slags besök här, men för den som bryr sig gick det bra!

Sen kikade vi in på Maxihuset. Shit va det händer grejer där!! Nu va det säkert dessutom mer än en månad sen jag va där sist, de har ju kommit görlångt =) Iaf, så fyndade jag litegranna till lilleman...
I fyndhörnan på Lindex...
Sverigebodys i tvåpack
Monstermössa
KappAhl...
Coola gröna army-ballor Ica Maxi!
Tre-pack med tunna långärmade tröjor
Till mamman! Scrapbookingtidning
a.k.a. kvällslektyr

Och två bodys med Bamse på, från farmor
Är jättenöjd, de kläderna jag köpte betalade jag bara 190kr för!!! Hur bra är inte det??
Åhh, efter ett underbart avsnitt av "DH" är det dags att schlafa... Det är ju tydligen en dag imorron oxå... ska putsa fönster.. *hihi* va kul!
Guten nacht!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka fynd ni gjorde !
Alltid lika kul att shoppa till barnen ;)

Ja, tack för länken med nyckelpigekläderna ! jätte gulligt att du tänkte på mig *ler* Ska kika på dem igen och se om jag kanske beställer .. tyckte nämligen inte det var såå tydlig nyckelpiga på ..

KRAMAR

Anonym sa...

Johanna som skrev åvan föresten :P

Anonym sa...

Fina klädfynd du gjorde..Lycka till med fönsterputsningen..Bra att du har farmor hos er..Skönt att det gick bra på sjukhuset..Kram & puss mamsen