08 november 2008

tiden går fort när man har Kul

oups va dagarna rusar iväg

upptäckte nu att det va ett par da´r sen jag bloggade sist :) Inte meningen. Men har ju haft huset occuperat av svärmor, och har inte direkt haft varken tid, ork eller lust att blogga när kvällen faller på.

Va ju hos optikern igår, det är väl bra egentligen, men han hittade inga fel på mina ögon! Så mysteriet med min huvudvärk, trötthet i ögonen och skelningen förblir olöst. Får ringa VC på måndag, och gå till läkaren. För nya glasögon behövs inte iaf. (även om det hade vart väldans kul med nya) Köpte en liten present till lilla Em som fyller tio år imorron! Men kan ju inte avslöja vad det är än, ifall hon nu skulle råka läsa här innan hon fått den.

Hon sover här nu, denna helgen, Em. Hennes mamma och pappa är på sjukhuset, syrran har för högt BT (blodtryck), det har hon visserligen haft typ hela graviditeten, men nu såhär i slutet så är det ju inte speciellt bra, så igår när de va inte på sjuttielfte kontrollen så blev de kvar... Det pratades om att de skulle bli igångsatta, men det verkar inte läkarna tycka är en bra idé längre, nu vill de se om de kan sänka hennes BT där, så min syster, som HATAR sjukhus, ska ligga där i sängen, utan ett skvatt att göra, och bara titta på flugprickarna i taket =) Nästan så man inte ser det komiska i det va?! Stört. Om jag inte minns helt fel så är syrran i vecka 36+2 idag... Nåt sånt, Lillsätnkarn är iaf beräknad till den 3 december. Tydligen är det så att Stänkarn inte växer som h*n ska, h*n störs tydligen av syrrans höga BT, därför pratade de om en ev igångsättning, men bebben har ju allra bäst i maggen... Jobbig situation. Vi va iaf och hälsade på de idag, med en jättekasse med fika och gott, och glatt humör! Hoppas de kommer hem imorron, så de får vara me och fira sin lilla dola. Håller alla tummar jag kan, att det är över snart för er!!!

Å i vanlig ordning så pallar jag itne skriva mera, mina ögon jävlas... *suuuck*

Ha de bäst mina vänner. Love u! Natti natti

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja vi hoppas det är över för dom snart..Vi längtar efter att få se och mysa med lillstänkan..Puss & kram mamma