07 mars 2009

åhh gyyyd

som S-man skulle ha sagt...

ska fatta mig kort ikväll, jag har nämligen träningsvärk i min högerarm!
Det trytte änna en hel del i vedförrådet nu, och eftersom S-man gjorde titthålsoperationen i torsdags så va han inte riktigt fot for fight att köra ved idag.. Så supsersnälla svåger Adis hjälpte mig att köra hem två lass med ved idag!
Jag har t o m kört med kärra! För första gången i mitt liv! hihi det va inte speciellt svårt, och när jag skulle backa med kärran så guidade Adis mig jättebra! Körde inte in i nåt haha fastän Adis va nog lite nervös att jag skulle göra det, han satte till och med på sig bältet!!

Så nu, två vedlass och en extremt ond högerarm senare så har vi lite mera ved hemma och jag har fått en rejäl dos träning! Tur det kanske, med tanke på att jag fuskat en del nu under helgen.. pizza igår och kladdkaka idag... hmm
Skärpning nu! Aj aj kapten!

Kollade på Min stora kärlek nyss... Den får en å tänka till ;) Rolig och en bra sensmoral... Dock lite väl överdriven och snevriden ibland.. men ett gott skratt får man allt...

nu kallar först disken sen sängen.
sov gott mina vänner!

Inga kommentarer: