28 mars 2009

rosa slips

åh
jag är så kokko!

Vi bestämde att vi inte behövde åka till Skövde för att köpa brudgummskläder, Dressman finns ju in F-köping med. Så, vi åkte dit istället... Vi va där i lite mer än två timmar tror jag.. Åhh shit, va det va svårt att bestämma färg på slips och skjorta, jag hade mållåst på vit skjorta och ljusrosa eller mörkt blodröd slips, till svart kostym. Svart kostym va ju inga större problem, men med skjorta och slips vart det värre.... Ljusrosa fanns inte, och de röda va lite mer åt det oragnea hållet.. *ish* Vi provade alla färger och kombinationer tror jag... Varken jag eller S-man hittade nåt som vi gillade båda två. Åsikterna gick änna isär kan jag säga... Nästan så vi fick avstyra bröllopet!! ;-) Tillsist provade S-man en svart skjorta med en mörkt ceriserosa slips, nästan röd, och DÅ! Då hände nåt, och vi va överrens!!! Så nu ska S-man och hans bestman ha svart kostym, svart skjorta och mörk ceriserosa slips!!! Gööörsnyggt!

Och, pga av denna långa sejour på Dressman så glömde jag ringa Kristinaboden och meddela att jag ska ha klänningen jag hängt undan! Åh det är därför jag tycker jag är så kokko!! Hur kunde jag glömma min älsklingsklänning så??????
Why God Why??? Hoppas verkligen att de inte hunnit sälja den. First thing monday morning är det JAG som ringer och köper den!

---> Nu är det dags att ägna sig åt Huliganus Maximus! Han river huset snart!

4 kommentarer:

Unknown sa...

Du ska se att klänningen finns kvar.... Ring på måndag :)
Skönt att ni hittade kläder till grabsen.. Slipper de gå nakna *hihi*
Kram

Anonym sa...

Nakna, där sa du något zoo_gott!!!

Kram syrran E

Och till bruden vill jag bara säga att om dom har sålt klänningen så kommer stora syrran att riva upp jord och himmel på Kristinaboden!

Anonym sa...

Du verkar haft en händelserik dag minsann..hehe...Jag tror och nästan vet att klänningen finns kvar på måndag...annars hänger jag me din syrra och river upp himmel o jord för den klänningen står det Ida på..(inte bokstavligt alltså..men nästan...)
kram från MsomiMona

Anonym sa...

Händelserik dag..Men ni kommer att bli underbart vackra och fina..Klänningen ska du ha lilla I..Tur att lilleman håller igång er..P & K mamma