02 mars 2009

kompismys

är trött efter en heldag i Skövde,
tillsammans med min kära kompis J! Vi har ätit gott, fikat gott, pratat å haft det görmysigt! Trots all jävla snö som kom helt överraskande!

Har nu även bestämt mig (för säkert tusende gången) att jag SKA ner i vikt! Så nu ska min nya viktcoach och hälsoguru J hjälpa mig!! Jag fick en veckomatsedel nu som jag ska äta enligt. Det låter gott, så det verkar lovande att det ska kunna lyckas! Nu ska 20 kg bort!!!!!

Så nu vet alla det, ska inte tjöta mer om det nu, bjuder istället på lite bilder på de senaste pysselprojekten...

Hemmabakade kolakakor med solrosfrönKvällsmaten; GI-kyckling med varm sallad
mumsigt gott och väldigt mättande
Usch. nu orkar jag inte mera. Bjuder på resten av bilderna imorron... det är lite pyssel *ler*

gonatt!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Fint att helgen varit bra..Snön är väl härlig det är så ljust och fint..Lycka till med viktminskningen..Du fixar det..P & K mamma

Anonym sa...

Bra Ida att du bestämt dig - igen. Det har jag gjort mååååååånga gånger också. Men efter J:s mattips har jag minskat minst en cm runt midjan , kan vara 2, på 2 veckor. Från ett fetto till ett annat (du sa att jag fick säga så, remember??)detta fixar du och jag, vi hjälps åt!! Skit i träningen just nu, ta maten först. Annars kommer du tappa sugen. När du märker att du tappar vikt och orkar mer efter koständringar, kommer du få tillbaka träningslust. All vardagsträning kommer också att bli lättare, börja i den ändan. Detta fixar vi!!! Ring mig när som helst, så hjälps vi åt, det är lättare om man är 2! Många styrkekramar från Elin!

Unknown sa...

just keep on going!