23 mars 2009

romantisk blomma!

Heej!

Har varit på snabbvisit i Stockholm över helgen och i vanlig ordning så har det gått i ett, därav bristen på bloggandet! Lessen! Men nu är jag här, redo att rapportera!!! :)

Sitter just nu och provkör mina nya skor, inte vilka skor som helst, det är skorna med stort S! Brudskorna!!!!! Åhh jag förälskade mig i dom i fredas när vi va i Haninge C. Sen har jag tänkt på dom hela helgen, ja till och med drömt om dom. Såå innan jag åkte hem igår så tog vi svängen för HC så jag fick köpa dom!! Mina älsklingar! Och eftersom S-man inte vill veta nåt om vad jag ska ha på mig på D-dagen så finns bilder här.. (inte titta där nu då älsklingen)

Åkte som sagt var upp till S i fredgas, då vi va i HC och sen va och handlade mat, så tråkigt och oexotiskt men men...
I lördags va vi på klädbytardag, där jag fyndade en hel del till Lille M, mest t-shirts i stl 98-104 men det ska la va bra det med. Köpte dessutom skor till kråkan!

Mörkblåa Kavatskor, som jag tänkte han skulle ha på bröllopet!
Och ja, man fick en högersko och två vänsterskor!!

Svarta lackskor, dock för stora nu.. synd..

Efter klädisen åkte vi till Stinsen köpcentrum i Sollentuna. Där strosade vi runt i flera timmar, tillsammans med några vänner. Letade brudskor och tärnklänning, men hittade bara till M.. På Name It hade de 20% rabatt på ALLT i butiken pga att de hade strömavbrott! lille M fick ett par svarta manchesterbyxor och en vit pikétröja.
På kvällen åt vi middag hemma hos mamma och H, där vi även passade på att fira Dani som fyller år idag! GRATTIS!!!!!
Han fick så här fin tårta, made by Ida!Och slutligen, igår, åkte vi hem! Lite med tåren i ögat, men så illa tvunget. Vi hade tid på banken idag, så det var bara att packa in mej själv och unge i bilen och fara hem...
Men hemma, där väntade S-man med trerätters!! Och en blomma med ett romantiskt budskap..*fniss*

Det var jättegott, och givetvis tackade jag
JA!

idag har vi bara päst, förutom på banken då såklart *ler*

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åå GRATTIS till ert blivande giftermål !! *härligt* :D

Många kramar, Johanna

Anonym sa...

Han är ju gullig och söt S-mannen..Jag har en go måg..Vilken tur att du hittade skor som du vill ha..Tårtorna blev fina..Roligt att få rå om er och bjuda er alla på middag..P & K mamma