04 mars 2009

mest pyssel men lite annat oxå

Jag är inte så dum jag. Jag håller vad jag lovar.
Nästan jämt!
Här kommer en hög bilder, mest pyssel men 1 shoppingbild! Håll i er, det blir mycke bilder!

Såhär snygg är kråkan numera om huvvet när vi befinner oss utomhus!
Fyndade en mössa på Åhléns för 20 spänn, i måndags när vi va i Skövde...

Lovade ju häromkvällen att visa bilder på det senaste pysslandet...

Först ut är en handväska, sydd enligt Ida-design!
Yttertyget är fyndat på Tygposten i Skövde, tyget jag fodrat med är Ikeafynd.

Framsida
Baksida
Närbild på min snygga namnlapp
Det är ganska stabli, står ju helt själv!
Detta trots att jag inte använt nåt vsileline
(eller hur de nu stavas....)

Närbild på fodret och mobilfickan
Andra fickan, lämplig för prylar och med den nu klassiska stroppen för nycklar.
Pimp My Pärm!!
Min snygga pärm, till årets räkningar.

Sååå boring med räkningar, men med en snygg pärm så kanske det blir roligare? Pärmen är en gammal sunkig historia från 1800 kallt, men med det här görsnygga lila tyget med cirklar så vart den tipp-toppsnygg! Jag limmade på tyget, vek in alla kanter och gömde de fula skarvarna med lila papper. Sen satte jag fast en snygg men enkel etikett!

Framifrån

Sidan/ryggen
Bakifrån
jaa jag vet att det svarta snöret är lite snett :/
Insidan

Dagens lunch blir:
Stekt kyckling, sallad och guacamole
*yummy*

Det går bra, än så länge håller suget att fortsätta i sig, jag känner mig tagagd till tusen att detta ska funka nu! Känns bra med, att såå många runt omkring mig är så positiva! TACK Elin, skönt att vi är två som kämpar det är lättare så! Nu ska vi klara det här!!!! KOM IGEN!

Nu ska jag va lite social med min syrra och ungarna...

1 kommentar:

Anonym sa...

Du är duktig och påhittlig..Snyggt..Mössan är görsöt..P & K mamma