04 mars 2009

usch

det har flyttat in en ny inneboende i källaren...

förmodligen tyckte la han/hon att det är så fint å fräscht där nere (bortsett från dammråttorna som börjar samla sig - dags att städa snart ja jag vet)
Men det va ju lite pga att jag ville slippa de här hyresgästerna som jag ville få tvättstugan uppfräschad!!

mm just de. Ni vet nog vad jag pratar om. En spindel!!! *gaaaah*

Trots att mitt hjärta nästan stannade och blodet frös till is, så skrek jag inte, försökte bara prata med den i lugn och ro att den inte får bo där och att den ska flytta (Detta helt enligt min mycket harmoniska och ekologiskt naturliga svärmor!) Men, jag är lessen sväris , men det verkar inte hjälpa. Så jag fick ta nummer två på handlingsplanslistan! Ringa Adis!!!

han kommer strax.....

huuu jag HATAR spindlar *ryser*

3 kommentarer:

Anonym sa...

Och nu är den borta!

Kram syrran E

Anonym sa...

Bra gjort att du ringde A..Hoppas den är borta..P & K mamma

Anonym sa...

Den beskrivningen gillar jag. Det krävs träning Ida, för att prata med spindlar. Det betyder tur att ha dem i sitt hem. Kramar från Sväris som ler.