25 mars 2009

drömklänningen funnen!!

nu har jag bestämt mig!!

tror jag...

för brudklänningen! ;)

Har hängt undan drömklänningen på kristina-boden. Den kostar dock lite mer än vad vi räknat med. 1300:- mer... *suck* Men jag vill verkligen verkligen ha den, det är en IDA-klänning. den är alldeles underbar, ni skulle se den! Kanske kan fixa en bild, men inte nu. Den är iaf fantastisk!

Den där jag bloggade om inatt va också mig och himla fin, men mina farhågor verkar bekräftade, då de ännu inte svarat på mitt mail, och det finns ingen som helst kontaktinfo nånstans på hemsidan! Skumt! bäst att inte köpa klänning därifrån kanske...

.. men.. s-man tycker att jag ska köpa den där jag hittade idag, eftersom jag har lyckats hitta "min" vigselring betydligt billigare nu med, så finns det ju några kronor där att plocka!

Nog om bröllop. NU måste fröken Ida sova.
Natti natti

3 kommentarer:

Sessan ☆ Prinsessan sa...

Tänkte lämna en tass efter mig ;D Hittade till dig när jag läste blogspot tråden på familjeliv ;D

//Sessan

Anonym sa...

Åå va roligt och spännande att du funnit en klänning du älskar :D

Vi har ju föresten in pratat mer och jag vet ju inte hur du tänkt. Men jag vet ju att du iaf nyligen var i Sthlm och vi kommer inte åka ner runt påsk. Blir förmodligen så att min familj kommer hit istället :)
kram kram, Johanna

Anonym sa...

Klart att du ska ha din brudklänning..Det kommer att vara din dag och s-mannens..P & K mamma