14 mars 2009

Vilken pärs!

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!

Malena Ernmann vann!!!! SJUUUKT Men SANT!


Jaa vi ligger lite efter här i Byn, vi spelade in det, och har precis sett klart!!!

Åh, fan va vi har känt oss psykade jag och S-man, speciellt jag!
Fick ett sms från Elin, "grattis, din favorit vann!" Direkt så trodde jag att det va just Malena som vunnit, men ville inte säga det till S-man så det inte blev en överraskning för honom heller.. Men sen! Började jag känna mig liite orolig och störd, för jag trodde fan att Elin skojade med mig, för varken jag eller S gillar Carolines Snälla snälla speciellt bra. Elin har ju typ samma sjuka dryga humor som jag så jag vart fan orolig! Men sen, så fick La Voix 144 poäng av svenska folket TACK SVERIGE!

Åh fan, Elin, va du psykade mig... omedvetet??? :-)

(nej jag har inte röstat en gång... )

Inga kommentarer: