09 mars 2009

upp å stå!

det är segt idag..

sovit sådär inatt... kråkan vaknade när vi gick å la oss så han fick somna om mellan oss, sen löste jag och S-man korsord för att bli trötta igen och tänka på annat än döden.
Kråkan vaknade görtidigt vet inte ens va klockan va men det va mörkt ute.. Sen har han å jag smålurat till klockan halv åtta typ. Nu känner jag mig seg, som om jag behöver kaffe.. Witch I by the way redan druckit, dock kallt. Det kanske inte har samma uppiggande effekt då?? ;-)

Å nu är det hålligång här, för nu ska Lille M lära sig stå och gå! Han reser sig mot typ allt, och pillar på allt!
Jobbigt? JA!
Kul? JA!

Så det är inte många sekunder man kan titta bort...
Men nu sitter han här bredvid mig på golvet och leker med en gammal tom colaflaska.
oj
nu ger han sig på kattkojan!
får kila!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Det finns mycket roligt att pilla på hemma.. :)

Sanna sa...

Hej!
Åhh, tack så jättemycket! vad glad jag blir! =D Du har gjort min dag kan jag säga dig!
Hoppas att du får en riktigt bra kväll!

Kramar!