11 juli 2008

the blog-flue

okej det gick jättebra på BVC...

Lille M är en stor kille nu. Väger 5060 g och mäter 56,6 cm ovanför jordskorpan =) Nästa vecka "slipper" vi gå dit, vi fick semester en vecka till =) Skönt, känns som man kan ha roligare saker för sig än att springa på BVC.... Nästa vecka kommer dessutom storasyster A + alla kusinerna =) Så då får vi fullt upp minsann...

--ojoj, nu måste jag kila iväg, och hänga min tvätt...--

och kanske fixa mej lite kaffe.. det är tuungt i mitt huvud.. Kan ju iof bero på att himlen är alldeles svart.. regn? skulle tro det.

vi hörs.. säkerligen igen detta dygnet.. =) Har drabbats att blogginfluensa tror jag.. helst vill jag blogga jämt.. synd att jag inte har så mycke vettigt att blogga om då..

BTW: De är la inge fel på husvagslivet? mysigt jue.. jag VET att det är svensson så det sjunger om det.. men det bryr vi oss inte om.. men lugn nu, det blir ingen "husabang" detta året iaf.. vi har bestämt att vi ska vänta och spara undan lite istället.. och se hur det går med ekonomin när jag tar ut FP.

Kram kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja lilla hjärtat växer bra..Tur det..Hadet`gött..Kramar mamsen