22 juli 2008

wow - vilken snabb sambo man har

hmm det där va ironi!
igår va det shopping för hela slanten.. vi våldgästade skövde heela långa dagen, va inte hemma förrens 21:30 typ... jisses. Jag och mina systrar och våra barn. eller nja, inte A´s alla ungar, bara de två töserna.. räcker gott och väl =)
Vi hade underbart kul iaf. det är konstigt att det är avkopplande att gå i affärer och titta på saker och kläder, och det är massor med folk runtomkring, som stressar fram. Men det är det. Det är kul!! Vi hade kul. Det fyndades både här och där :) Själv så köpte jag lite av varje.. fyndade shorts på Gina Tricot, och bordstabletter i svart plastspets på Lagerhaus...
Svarta shorts, vita shorts och lila leggins
Svarta plastspetstabletter
Stickers i tripplett!!

Så idag har vi bara varit hemma jag och lille M, å vilat... S-man har ÄNTLIGEN fått rummet klart nu!!! *wow* Så imorron ska jag inreda!! Orkade inte det idag, utan sparar det bästa till sist.. :) En dag mer eller mindre :)
Pysslade ihop ett litet kort till en vän som fyllde år i förra veckan... Hon älskar rött och hjärtan så :) Vad passar bättre? Men om man inte visste annat så kanske man tror att det är ett kärleksbrev? *hihi*
Grattiskort

Jaja, bäst att avsluta snabbt Lille M är lite smått kinkig och min sambo detsamma... :)

Pöss å kram

3 kommentarer:

Anonym sa...

Snygga fynd ! =)

Så du gillar med att scrappa?
Själv gör jag egna album till barnen. Var längesen jag satt nu, men hoppas jag får mer tid i höst när lilleman är på dagis. Tanken är att de ska få varsitt album med mycket text och bilder fårn deras första år. Kommer kanske fortsätta med deras uppväxt sen med, men då inte lika detaljerat.. öfr tid tar det och pengar kostar et ;P :)

tjöss och kläm !
/Johanna

Anonym sa...

Kul att lille M rum är färdigt..Bättre sent än aldrig..Kram mamsen

Unknown sa...

Snyggt kort. Synd att det inte var till mig. :)