19 juli 2008

va det lika skönt för dig som för mig??

Japp, visst va det första doppet jag tog sen Lille M kom!

Och det va sköööönt! :D

En sak till som är skönt; har städat som en tok idag. inte för att det va speciellt skönt just att städa men nu infinner sig den där fantastiskt underbara känslan av fullkomlighet! Ni vet, när det är rent och fint. Nytvättat och så skinande att man kan spegla sig i bordskivan. Den känslan är nästan bättre än sex. n.ä.s.t.a.n. =) No worries S!

mera skönt är att Lille M sover redan. Lite oklart när han kan tänkas vakna imorron bitti nu då men det är det nästan värt, och få ha lite kvällstid för sig själv.

och det är skönt att det snart är läggdags för mig med. för jag är trött, det värker i min rygg och ögonen vindar.

dagens blogginlägg handlar om sånt som är skönt... :) Skrivet lite me glimten i ögat ;) hoppas du förstår det..

Så ha de så skönt du med! Vad är skönt för dig?! :D

tjipp-tjopp-gummi-sn*pp!

Inga kommentarer: