11 juli 2008

tokiga drömmar

dröm på nu va

mm vi har blivit skvatt galna jag och S-man.. vi sitter och drömmer om en husvagn... lite tokigt kanske... känns lite väl svensson-stajl, men mysigt =) Vi har hittat ett par lämpliga kanditater, som uppfyller en del av de krav vi har. Imorron ska vi kolla med banken om vi uppfyller deras krav =) Sen får vi se hur det går med den saken...

Nu har byggnadsprojekten för denna sommaren dratt igång iaf. Nej inte här inte. *pust* På välaranch =) (lessen Mica men jag är GLAD att jag slipper byggdammet) S-man ska dra elen åt damen där ute, så vi va ute en sväng förut och kollade läget. "två hål i väggen..." minst... brôte överallt.. och spikar... Både Sam och Em fick var sin spik i foten! Herregud, hur lyckas ni?? Nu håller vi tummarna att stelkrampssprutorna sitter där de ska, och att såren läker fint. Moster skickar en puss till er var!

Lilleman har redan däckat i sin vagn, och det ska jag med göra. I min egen säng förvisso men =)

Sov gott. Kram från husvagnsidyllen!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Neej! uch för husvagn :p

tjöss, Johanna

Unknown sa...

svensson människor! ;)