01 juli 2008

Nu ni!!

Världspremiär!

Nu kommer en familjeblogg! Äntligen tänker ni! =)
Kruxet är dock... att den kommer att vara låst för alla obehöriga! Så om Du vill följa vårat hemmaliv, med foton på allt och alla, så hör av dig till mig så ska du få va med!! Det lovar jag. Anledningen till detta är givetvis att jag inte vill lägga ut för mycket privat här, man vet aldrig vad folk får för sig...

Men om det nu finns någon därute som skiter i hemmahospysselpussen så oroa sig ICKE! Jag kommer givetvis att fortsätta blogga här, precis som vanligt.. Enda skillnaden är att det kommer att bli mer familjebilder i den andra bloggen...

Så tveka inte.. Hör av dig!!!

Kram!

3 kommentarer:

Anonym sa...

*weee*
roligt det ska bli att få följa er i en familjeblogg :D om man nu får lösen vill säga ;) KRAM, Johanna

Anonym sa...

Hej!

Jag önskar att få följa med till familjebloggen... Nu får ni snart vara hemma igen, saknar er!

/M som i Mica

M som i Mona sa...

Hej hej!! Jag skulle oxå gärna vilja följa me till familjebloggen....Hoppas ni har/haft en skön semester....!!
Kram M som i Mona.