07 juli 2008

snabbt livstecken

tjo

visst är vi på semester, och visst är det härligt!!
Orkar inte skriva så mycke mera än detta lilla livstecken för tillfället... Har varit i Stockholm ons-sön och nu är vi i Katrineholm. Och det händer grejer hela tiden. Mycke träffa folk och fika här å där :) Lille M är supersnäll å charmar allt å alla :)

Tänkte lite, att ni som vill följa med i familebloggen; Lugn. Jag ska ordna det när jag kommer hem tänkte jag, skriver inte där nu så ni missar inget :) Ska lösa lite tjall med lösen å sånt.. Har inte stenkoll på hur man kan göra nämligen Jag och datorer! Måste be min lille datahacker till samboälskling om hjälp :)

Nuuu ....dax att semsterna vidare... sonen trilskas med sin far nu igen..

höres snart igen, säkerligen när vi befinner oss på hemmaplan igen.
KRAM

Inga kommentarer: