17 mars 2008

Hå-hå-ja-ja

Uj uj...

Har man sambon hemma är det svårt att hinna blogga och sitta och surfa... kan ju oxå va lite så att älsklingen sitter ganska mycket vid datorn, och den bärbara går inte att använda - elsladden är paj! :-( Snyft för mej... Meen har inte direkt orkat blogga iaf.

I fredags slöade jag på soffan nästan hela da´n. (igen) Har börjat känna av SD mer och mer, så jag orkar inte med så mycket längre, även om jag skulle vilja. Så det va jag, tv:n och godispåsen som gällde i fredags. Efter att vi kom hem från BM såklart...

I lördags städade vi!! OJ OJ - håll i er! Vi röjde ur det gamla datarummet, som ska bli PR´s rum. Så nu är allt bröte borta därifrån (att det numera är utspritt i diverse andra rum i husen det är en annan femma...) Sen sprang S-mannen med lådor, dataprylar och diverse skräp fram och tillbaka som en liten gnu. Duktig han, min älskling! Sen på kvällen va det ju MELODIFESTIVALEN såklart! Och JA visst vann rätt låt. På sätt å vis iaf, höll ju iof MEST på Linda Bengtzing.... men men... Charlotte Pirelli var ett bra vinnaralternativ.

Och på Guds heliga dag vilade vi. :) Iaf jag... Då va vi hos M som i Mica... (söndagstradition?) och åt ljuvlig söndagsmiddag *mums* Vi tjejer flötade bara och jamsade i köket medans grabbsen va ute och röjde på gården så att det finns plats till helgen då vi ska köra ved igen *hurra*

Som sagt, jag känner av SD alltmer, undrar om det är så att det kommer bli så att vårat lilla troll kommer att komma ut tidigare?? De säger ju det att om man har mycket SD så är risken/chansen stor att bebisen kommer innan BF. *hmm* bara att vänta och se. En annan sak som är lite jobbig (när jag ändå gnäller tänkte jag...) är att jag känner mej hungrig rätt ofta. Eller nja, inte direkt hungrig egentligen men en stoor klump i halsen, som en jätte-bauta-luft-bubbla i halsen och ner i matstrupen. Ska det va så??? Ibland känns det som jag är jättemätt eller har halsbränna. Ibland känns det som jag är gööörhungrig! Jag vet inte vad det beror på, och inte hjälper det att äta alltid heller. Det kanske blir så när man har ett troll i magen...

Nope nu är jag klar här.. Ska hoppa in i duschen nu, om min darling orkar salva mej sen *ler*

PUSS mina vänner. Sov gott!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Impressora e Multifuncional, I hope you enjoy. The address is http://impressora-multifuncional.blogspot.com. A hug.