05 mars 2008

Varför vart det såhär nu då?

Vem beställde en snöstorm??

Inte va det jag iaf :-P Hallå! Vart tog våren vägen lixom!?

Har ett bekymmer... Vill veta vart man kan köpa coola fälgar, och annat skoj, om man vill pimpa sin barnvagn. http://www.youtube.com/watch?v=5NnzF772EkI Som dessa grabbar kanske...
Har fått lite tips nu å så, men inget konkret ännu :-( Men det kanske kommer...
Nåt som kommer - däremot- det är min sambo! Imorron kommer han hem igen *hurra* Saknar honom riktigt mycket nu faktiskt, brukar kunna ta det med ganska stort lugn att han åker iväg.. Kanske är alla hormonerna?? *ler* Vi skyller på det iaf!

Idag har jag bara päst! Göttigt. Känns som det verkligen har behövts. För tror ni inte att jag sovit som en kratta inatt... Skulle inte ha sagt nåt om det igår :-P Har vaknat flera gånger under natten och känt nån slags ångest. Vet inte varför, eller hur jag ska tyda det. Men har sovit uruselt iaf. Skönt att älsklingen kommer hem imorron så jag får sova lite extra gott nu igen!

Utöver det ska jag väl inte klaga...Har blivit bjuden på mat idag, och fika. Och gratis hemkörning nu ikväll (varit hos syrran och ätit, fikat, tittat på TV och tjötat skräp) sen fick jag inte gå hem ensam i mörkret i snöstormen. Halkrisk säger de. Ingen idé att disskutera med de (De=syrran+ Adis) Och nu sitter jag här vid lilla dumburken igen, och lyssnar på snöstormen utanför, och rallykatten som jagar en gummiboll. Ohh så ovärdigt :-)

Hämta tvätten i källaren, sen sova! Hoppas jag!
Puss och kläm!

Inga kommentarer: